Team Gertz

Team Gertz Danish Bakery

Uffe Gertz

Bagermester

Uffe Gertz er 5. generationsbager hos Gertz. Første Gertz-bager startede i 1877, og Uffe overtog bageriet i år 2000 efter sine forældre. Uffe sætter håndværket i højsædet, så der kan holdes en høj kvalitet på produkterne, der altid sælges med god kundeservice.

Uffe elsker, når det hele spiller og går op i en højere enhed, og han synes, det er spændende hele tiden at udvikle forretningen. Lars Rasmussen blev medejer af bageriet i 2012. Hans medejerskab har det gjort det muligt at starte et bageri op i Beijing, Kina – et bageri som blev kåret til årets bagerbutik 2018.

Lars Ulrik Rasmussen

Bagermester

Bagermester Lars Ulrik har været bager i snart en menneskealder – det vil sige 30 år, heraf de 25 hos Gertz i Nyborg.

Han er udlært på Thurø og derefter gik turen til Nyborg, hvor han blev medejer af bageriet i 2012.

Der er passion bag jobbet: Han er vild med faget og håndværket, elsker at lave kvalitetsbrød med masser af smag, og derfor er hans favoritbrød helt naturligt specialbrødet Ølandsbrød, der er bagt på ølandshvede.

Charlotte Pedersen

Konditor

I det søde hjørne arbejder konditor Charlotte, der har været ansat hos Gertz siden 2014.

Hun er udlært ved Gertz sidst i 90’erne, hvorefter hun har været et smut i Spanien i 10 år.

Charlotte elsker at lave kager – specielt bryllupslagkager og kager til højtider. Hun ville ønske, at døgnet havde mere end 24 timer, så der ville være mere tid til at bruge hendes sprudlende kreativitet på kagekreationer, da det er hendes helt store interesse.

Hun prioriterer kvalitet højt – helt sikkert en værdi, hun har med fra stedet hvor hun er udlært 🙂

Lene Winther

Butikschef

Bageriets og butikkens anker er butikschef Lene.

Lene har været ansat hos Gertz det meste af sit liv – hun er startet sin ansættelse som 15-årig, og har været lidt væk gennem årene, men er altid vendt tilbage i sikker havn.

Lene har været butikchef siden 2015, og hun elsker, når butikken, bageriet og konceptet helt tiden er under udvikling, så de bliver bedre.

For Lene er der ikke noget bedre end den daglige kundekontakt og muligheden for at tilbyde en høj service.

0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomGå til shop